Zaken doen op z'n Spartaans, november 2022

33 Van de zomer verlengde VNOM de samenwerking met Sparta Rotterdam. Daarmee is het bedrijf voor het vierde jaar co-sponsor en ook dit seizoen opnieuw op het shirt te zien. VNOM is bekend als gespecialiseerd uitzend- en detacheringsbureau. Al meer dan dertien jaar bemiddelt het bedrijf personeel in de bouw, techniek en office. VNOM: “HET IS MOOI OM TE ZIEN DAT ONS BEDRIJF OP DE RUG VAN HET SPARTASHIRT STAAT VNOM is naast co-sponsor en shirtsponsor ook nog logehouder op Het Kasteel. “We zitten sinds kort op een nieuwe plek op de derde verdieping. Deze loge is groter en dat was hard nodig! VNOM groeit hard en er is steeds meer animo is vanuit partners en externe collega’s. Het is voor iedereen een ervaring die je bij blijft, omdat het vaak één grote beleving is”, vertelt Schaddé van Dooren. Op 16 november organiseerde VNOM de Business Club Lunchbreak. Dit was een groot succes. “Met Sparta is heel veel mogelijk, ook om andere sponsoren en relaties dichter bij elkaar te laten komen. Daarom hebben we gekozen voor de Business Club Lunchbreak. Werknemers vinden is op de huidige arbeidsmarkt niet eenvoudig en bij VNOM weten we jaarlijks tienduizenden sollicitanten te vinden. We proberen andere sponsoren in de techniek en bouw wat van onze kennis mee te geven’, sluit Schaddé van Dooren af. In 2023 worden er meer Lunchbreaks georganiseerd bij Sparta waar VNOM meer vertelt over de huidige arbeidsmarkt, trends die daar bij komen kijken en de veranderingen die plaatsvinden. De discussie tijdens zo’n Lunchbreak leiden altijd tot mooie uitkomsten. Ben jij er volgend jaar ook bij? “We zijn sponsor geworden, omdat de directeur, Jos, al een lange tijd in hart en nieren een Spartaan is”, vertelt Jean-Paul Schaddé van Dooren, die als marketeer werkzaam is binnen VNOM. VNOM is een sportieve club en dan past voetbal perfect. Daarnaast merkt VNOM ook de voordelen van het co-sponsorschap van Sparta. “Je ziet dat de naamsbekendheid groter wordt en dat het vertrouwen groeit. We zien dat vooral terug in dat we het elk jaar drukker krijgen”, legt Schaddé van Dooren uit. “Vooral in de regio Rotterdam is onze naamsbekendheid goed, maar we zien ook dat we doorgroeien naar andere plekken. We merken echt dat het sponsorschap bij Sparta ook bijdraagt aan het vertrouwen in ons bedrijf.” Ook over de bordreclame is VNOM erg te spreken. “Jelle Bodegom (werkzaam op de commerciële afdeling van Sparta red.) rapporteert aan ons hoe vaak VNOM als sponsor op tv te zien is. We staan daar altijd in de top drie wat aangeeft dat we opvallen. Zo komt men weer in aanraking met VNOM en zie je dat onze uitingen bij Sparta meerwaarde hebben.” Schaddé van Dooren is het meest trots op de naam van VNOM dat op de rug van de shirts staat. “Ik vind het geweldig als je door Spangen loopt en kinderen met VNOM op de rug ziet lopen. Dat maakt mij heel erg trots. Bovendien staan we niet alleen bij het eerste elftal op de rug, maar ook bij de jeugd en bij de vrouwen.” SPARTA ROTTERDAM • ZAKEN DOEN OP Z’N SPARTAANS • NOVEMBER 2O22

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=