Zaken doen op z'n Spartaans, november 2022

47 WICKED WOOD GAMES Tjarco Stikkers, mede-eigenaar Als Wicked Wood zijn wij afgelopen zomer ingestapt om Cornhole op de kaart te zetten, de snelst groeiende sport uit de Verenigde Staten. Via Sparta en haar LED-boarding hopen we dit te realiseren. Het was natuurlijk een geweldige eerste seizoenshelft voor Sparta (en daarmee ook voor ons). Sparta heeft zich vanaf het begin zeer betrokken opgesteld en veel met ons meegedacht. Dit resulteerde onder meer in onze aanwezigheid tijdens de open dag en de spelerspresentatie voor de Business Club. Zakelijk hopen we onze clinics nog meer bij alle partners van Sparta onder de aandacht te kunnen brengen. Cornhole is het ideale teambuildingsuitje of nét dat beetje extra tijdens de vrijdagmiddagborrel. Daarnaast is ons product, inclusief de mogelijkheid van een eigen ontwerp, een ideaal relatie- of personeelscadeau. Net als Sparta heeft Wicked Wood games dit seizoen de ambitie om Europa te veroveren. Ondanks dit grote voornemen zijn we een klein clubje dat vooral ook gewoon blijft waarbij we, met een oog voor onze omgeving, aan een sterk merk blijven bouwen. Onze missie? Om iedereen via Cornhole offline met elkaar te verbinden. RENEWI Jacco Zandwijk, accountmanager SME “Renewi had afgelopen jaren een aantal stoelen bij Feijenoord. Omdat we hiermee zijn gestopt, was al heel snel de keuze gemaakt om een aantal business seats op Het Kasteel te nemen. Van Gansewinkel, onze voorganger, was in het verleden al sponsor van Sparta. Het was dus na lange tijd weer thuiskomen op Het Kasteel. Bovendien zat ik zelf al sinds het seizoen 19951996 op Kasteeltribune B - nog voordat het veld een kwartslag was gedraaid. Later bezat ik overigens een seizoenkaart op de Denis Nevilletribune.” “De eerste seizoenshelft is goed bevallen. Zeker de presentatie bij de Business Club van het eerste elftal op 7 september was erg leuk. Ook de uitleg over Sparta’s Jeugdopleiding door Jason Oost was meer dan goed. Bovendien zijn de prestaties van het eerste elftal om je vingers bij af te likken! De sfeer op Het Kasteel is, zoals we gewend zijn, erg gemoedelijk.” “We nemen graag zakelijke relaties mee naar Het Kasteel. Ook geven we kaarten weg aan personeel dat het leuk vindt om naar Sparta te gaan. Inmiddels is er ook zakelijk een aantal goede afspraken gemaakt met klanten en hebben we zo een aantal voorstellen naar (potentiële) klanten kunnen sturen.” “Ondanks dat we een groot en internationaal bedrijf zijn, zijn we lokaal zeer betrokken. We halen afval op bij zowel grote bedrijven als lokale voetbalverenigingen. We willen landelijk, en zeker in Rotterdam, bekend staan als hét Waste-To-Product-bedrijf. Dat wil zeggen dat we vooroplopen met afvarecycling. Zo geven we afval een tweede leven. ‘Afval bestaat niet’ is onze slogan. Graag willen we met Sparta en de zakelijke partners deze uitdaging aangaan en er zo voor zorgen dat in 2025 minimaal 75% van het afval wordt gerecycled. Graag gaan we hierover met iedereen in gesprek.” “De keuze voor Sparta is simpel: Sparta is een heel sympathieke voetbalclub met een grote gunfactor. In het hele land heeft iedereen sympathie voor Sparta. Mede door het mooie shirt en Het Kasteel als thuisbasis komen we graag met onze relaties naar Spangen.” SPARTA ROTTERDAM • ZAKEN DOEN OP Z’N SPARTAANS • NOVEMBER 2O22

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=